• Imprimeix

infoconsum

Aplicació mòbil amb consells per saber com actuar abans, durant i després de comprar un bé o contractar un servei.

Captura de pantalla de l'aplicació

El servei permet obtenir informació, efectuar consultes, conèixer avisos i alertes urgents, així com denunciar productes o serveis que infringeixin les normes del mercat i saber on podreu dirigir-vos en cas de necessitar assessorament o reclamar.

Promotor de l'aplicació: Agència Catalana del Consum.

L'aplicació té sis àmbits:

  • Consells: Sobre les compres físiques i a través d'Internet, sobre els viatges i sobre la telefonia i Internet.
  • Consultes: Assessorament gratuït sobre els dubtes de consum. Cal omplir un formulari de consulta.
  • Avisos: Sobre serveis que afecten la ciutadania.
  • Alertes: Sobre productes amb incidències.
  • Denúncies: Formulari per poder presentar una denúncia per diverses temàtiques (incidències de Rodalies, publicitat enganyosa, clàusules abusives, productes perillosos, etc.).
  • On adreçar-me: Telèfons, horaris i adreces de les oficines de consum.

Destaquem

Descàrrega a l'App Store

(Per a iOS)

Descàrrega a Google Play

(Per a Android)

Data d'actualització:  01.09.2016

Informació relacionada